pestaƱak

"Neure etxeko leihotik" argazki lehiaketa




Amaitu da argazkiak bidaltzeko epea... Orain maiatzaren 17ra arte daukazue HEMEN bozkatzeko.


30. Mamarigatik

29. Ilargiaren argiak nire arima sendatzen du
28. Tximista
27. Ekaitza
26. Metroa metrozale barik
25. Barraskiloak ere akrobatak izan daitezke
24. Arratsaldea hego haizez
23. Euritan dantzan, kalera kalera katiuskak oinetan.

22. Jaietarako prest, noiz?, orain... benga ba!
21. Askatasun oihuak kristalaren atzean preso
20. Argia jadanik ikusten da
19. Eta umeak?

18. Lapurtutako apirila
17. Egia esan, ezin naiz ikusteaz kexatu
16. Eguzkia eta vermuta
15. Arian-arian xehetzen da burnia.

14. "Pasioan kresala azalean sentitzeko irrikan"
13. Hortentsik xuxurlatu dit udaberrian gaudela. Zuk ere entzun al duzu zurrumurrua?
12. "Marmarra entzutea gure sustraien haize gozoa sentitzean"
11. Argi kontra

10. Futbol egunak balkoian
9. "Sentimenduak izaki bizidunen gauzak direla diote, baina nire logelako leihoak sentitu dezakeela dirudi."
8. Aspaldiko erresidentzia

7. Nire auzoko atzealdea
6. La Pastora etorbidea (Portugalete)
5. La Pastora etorbidea (Portugalete)
4. Santurtziar askok ikusi ahal duten gauza bakarra.

3. Neure etxeko leihotik San Frantziskora (California) bidaiatzen dut egunero


2. Eta argi bereziak agertzen dira!

1. San Jorge etxeko patiotik